ASSALAMUALAIKUM W.B.T..WELCOME TO MY BLOG...

Monday 14 November 2011

SeLaMaT sEmUaNya...

pejam celik..pejam celik...
dah sampai waktunye aku berangkat ke dungun terengganu....
adoii....akhirnye mase nye dah smpai....
nak xnak kena pegi juga....
h u h u
walaopon hati kate.. "xmao..xmao...!!"warghhh....

dan sebelum perjalanan yg jaoh niy...
pelbagai dugaan yang menimpa aku dan ahli keluarga aku...
segala susah senang,derita,kekecewaan,
kesenangan,kegembiraan
yang ahli keluarga aku alami...
sampaikan aku sendiri hampir tewas..
tapi berkat sokongan dan doa mak aku gagah kan juga untuk melangkah...

jadi esok bermulalah perubahan dalam perjalanan 
hidup aku...dan segalanya akan bermula dengan suasana yang baru dan mudah untuk aku jalani....
INSYAALLAH....


"YAALLAH..BERIKANLAH KEKUATAN UNTUK HAMBAMU INI..PERMUDAHKANLAH PERJALANANNYA DAN RAHMATILAH SEGALA LANGKAHNYA....JAUHKAN KEHIDUPAN HAMBAMU INI DARI SEGALA KEMUNGKARAN, KESESATAN DAN KEJAHATAN YAALLAH...AMPUNI SEGALA DOSA-DOSAKU..TERIMALAH SEGALA AMAL IBADAT KU YAALLAH..BERKATILAH JUGA KEDUA ORANG TUA KU,,AHLI KELUARGAKU..SAUDARA SAUDARA KU..SAHABAT2 KU YAALLAH...
DAN LINDUNGI LAH SERTA TUNJUKKAN LAH PANDUAN DAN JALAN YANG LURRUS BUAT KAMI SEMUA YAALLAH...
AMIN YA RABBAL AL AMIN"

dan semoga perjalanan hari esok selamat pergi dan selamat pulang...

p/s *sowey..mlm2 mcm niy nk wat ayat sadis lak...hehe

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...