ASSALAMUALAIKUM W.B.T..WELCOME TO MY BLOG...

Sunday 27 November 2011

KeHiDuPaN BaRu....

setelah berminggu di sini....
baru hari ini jari aku dapat menari lagi...
warghhh....serius lame....ase nye blog aku nie dah mcm bersawang jewp...
huhu...sesape yg rjin tue...tolong2 lar cuci kan yer...hoho....
adoiiii...serius boring kot kat cni...
dan aku xtao lah berapa kali boring dah aku bgtao kat org..
yg aku memang TENGAH BORING duk kat cnie....
okee...once again...i'm being redundant again...
just ignore it guys..... =_="

firstly...nk citer sal ape erk....
oke..yg sronok nye dok kat cni...
aku dpt 1 bilik gn roomate aku mase aku blaja kat IP dulu...
which is...aku xpyah lar nk say hello2 kan...huhuhu
secondly...aku dpt roomate yg sempoi2 belake....
dan semestinye dak2 kelas aku pon oKEE2 belake...

dan yg xbest nyer.......
aku ase mcm aku kat ceruk hulu mane ntah....
jauh giler n payah giler bile aku pkey nk balek KLUANG...
rumahku syurgaku tue....huaarghhh.....
seriously okee....ase mcm tercampak jauh dari semua org..... T_T
dan yg paling xbest nyer.....
bile adik2 kecil panggil aku akak..!!!
okee...admit yg aku mmg dah TUA ckit dari diorang...
cume....xpyah nk akak sgt lar....silap2 perangai aku
lagi trok dri korang yg adik2 tue...hahaha
(I mean..perangai budak2 yer....jgn salah sangka plak)

dan seperti yg sume tahu....
di negeri pantai timur ini....jadual mingguan nye ditukar sedikit...
iaitu hari jumaat sabtu adalah hari minggu which is....
hari cuti....dan pada hari ahad ini bersamaan 27 nov 2011
adalah awal muharram...jadi cuti kami 3 hari berturut2 lah...
so...nk dipendekkan cerita..I'm alone guys...!!!!
roomate aku balek....!!!sbnarnye bkn dowg xajak balek umah dowg...
cume aku jer yg terlebih MALU.... *blushing* hahahk...
so...keseorangan lah aku di PEKAN DUNGUN ini....

and guess what.....bile dok sowg2 nie....
tetbe jek kan...aku ase mcm........
I'm craving for SPICY CHICKEN MCDULUXE....!!
haha...can u imagine that???serius babe....
mmg sgt teringin....SANGAT2..!!! so...aku hnya bermimpi
yg burger McD tue akan jatuh dri langit....hahaha....
any angels yg bley anta kan????hahah...u wish fadzhiathul azwa.....kesian ko niy....

well......at last but no least....
wish me luck guys....
hope so.....!!!

*p/s FADZHIATHUL AZWA SANGAT MERINDUI AHLI KELUARGA FUDZALI.. !!!!

***
as'salam




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...