ASSALAMUALAIKUM W.B.T..WELCOME TO MY BLOG...

Thursday 3 November 2011

rindu nyer....

urmm....rindu??
rindu apeww...rindu teman-teman lar !!
warghhh.....
maklum larh bawu jek beberapa bulan
berpisah..huhu...dah xdok skali..
cam niy lar...

sebenarnyer tanpa sedar bilangan sahabat 
korang akan bertambah dari hari ke hari...
sebab apew....

mule2...
kawan mase kecik (sehari----->5 tahun)
kawan mase tadika 
kawan mase kanak2 (darjah 1---->darjah 6)
kawan mase dah besar (ting 1---->ting5)
kawan mase remaja (bile korang dah masok ipta/ipts)
kawan mase dewasa (biler korng dah keje)
kawan mase tua (bila dah pencen...huhu)

soo..kesimpulan nye..btol kan....
bilangan kawan tue akan meningkat dari 1 angka
ke angka yg lebih bnyak...

dan akuw.....akuw sgt merindui
kawan2 aku sejak aku kecik smpai lah skunk...
2 pon kalo yg aku ingt larh...h a h a
jadi..pada kesemua kawan2 aku..
aku sgt2 merindui korang !!
seriusly... !!

teringat zaman2 nakal kat skola rendah ....
miang2 ubi time skola menengah...
gedik2 waktu mengenali dunia kolej..
matang waktu dah bekerja dulu...
warghh....wndu tahap GABAN !!

conclusion nye di sini...
hargailah rakan2 anda dan nikmatilah
setiap masa yg ade ketika anda bersama2 
rakan anda..
sebab mase2 cam niy...xdtg slalu...
ia hnya menjengah bile perlu jewp...
huhuhu

mood : missing them damn much !!
(^_^)v

***
as'salam




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...