ASSALAMUALAIKUM W.B.T..WELCOME TO MY BLOG...

Sunday 6 November 2011

aDa ApE dGn cInTa..

ade die lar... (blushing)
okee...sebenarnye cam malu plak nk 
post menda2 mcm nie kat blog kan...
tpi..just nak share kan perasan aku nie jewp..
so,,kalo korg ase gedix..ignore jewp...xyah bace pon xpew..

dia...
siapa dia..??dialah yg slalu sabar n tahan n sanggup
melayan kerenah dan kedegilan aku...
ok..aku mmg degil...admit it !!
pejam celik..pejam celik...dah 2 tahun
perkenalan kitorang sbnar nyer..
dari 06 NOV 2009 ----> 06 NOV 2011..

dah pelbagai ujian+masalah+halangan
dalam 2 tahun nie..
dan aku + die dah menjadi semakin matang..
walaopon kdg2 tue gadoh+keciwa+nangis+salah faham..
tapi sbnar nyer kalo ikut positif..
benda2 tue sumer mengajar kitorang untuk
lebih pandang ke depan n 
JANGAN PANDANG BELAKANG !!
hahah...

apepon untuk die..
terima kasih sgt2 sbb faham dgn keadaan 
saya dan terima sgala baik dan buruk saya...
saya sayang kamoo sgt2... (blushing)
smoga relationship kite akan kekal
n happy yer dear.... (senyum smpai telinga)
sayang kamoo ketat2... (^_^)


saye sbnar nyer wndu kamoo jga..
wndu sgt2..nk wat cam ner..
kamoo jauh lar yang... (-_-)

P/S *tok sesape yg ase post nie mcm gedix jewp...
sowey lar yer... 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...