ASSALAMUALAIKUM W.B.T..WELCOME TO MY BLOG...

Monday 7 November 2011

GeT StArTeD...!!

get started with what??
with all those thing yg nk kena bwa p jauh2 kat dungun saner...
warghh...cpat nyer mase berlalu...
ase cam xnak pegi lak...
aku nk dok umah agi kot..
walaopon sbnarnye dah berbulan dok kat umah niee...
muahahaha....
xpewla...
kini tiba masa nya ko kena pergi azwa !!...h u h u

and guess what??
brang2 aku bnyk giler kot...makk oiii.....
nie dah bkn anta ank sorang..
nie dah mcm anta 3-->5 org ank dah nie...
adoiiyaii....nak wat cmner...gurlz things....
mestlar manyakk....
and..mule lar talks between anak dgn abah !!

abah: bnyak nyer barang...nie nk dok sane trus kew??xnak balek cnie dah??
aku: err.....sume brg2 nie diperlukan lar....
abah: ape jek yg diperlukan 2??
aku: okee...kalo kte dpt tgok di sini..ade bju,,ade suar,,ade bju kurung,,tudung,,shawl,,bla,,bla,,bla...
abah: errr.....(mata juling) OK!!
aku: (smile with enjoyable!! hahaha..I win !!)

dan biler aku tgok balek brg2 aku...
waghh...mmg bnyak pon...
(anyway,,npe aku nk jdi redundant lak nie??
ok..just ignore it guys...(-_-)
dan bermule lar kisah aku dgn things yg merepek meraban...
for example...

baju2 yg memang jarang aku pakai !! tpi nk bawa jga...
baju kurung yg ikut shape bdn..mmg kompom xpkai!! tpi nk bwa jga..
kain batik sampai 5-6 helai...entah pakai entah x..!! tpi nk bwa jga..
kasut smpai 7-8 psang..tpi yg pkai nye nant 2-3 psang jewp..tpi nk bwa jga...
sepit rambut yg tomey2 tue..tpi yg pkai nye nant yg wane itam 2 jga (yg 24 hours slalu pkai tue lar) but..still nk bwa jga..
sticker2 yg aku suke kmpul tue...jap2...perlu ker??okee..yg nir reject!! mcm lar kat sane xder sticker lngsung !!
and...many more...bla..bla..bla...
dan bile aku wat menda yg merepek meraban nie...
mak pon mule lar wat kning double-jerk and mata yg juling tue..
mak...adik hate it when u make those weird face...
its make me feel like...errr...mak ?? (get it guys??)
ermm....whatever...!!

so..that's all guys...
see u soon...
got to go to pick up all those merepek meraban things..
muahhaaaha....

bye uols...

***
as'salam....




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...