ASSALAMUALAIKUM W.B.T..WELCOME TO MY BLOG...

Wednesday 25 January 2012

TeRsEnTuH...

SUBHANALLAH....
tak sangka dia menganggap saya sebegitu sekali....
sungguh tinggi pujian dia terhadap saya..
sedangkan saya hanya manusia biasa jer...
sudahlah saya lukakan hati dia , 
saya hampakan perasaan dia , 
saya buat dia menderita bertahun , 
saya hancurkan angan-angan dia , 
saya buat dia makin jauh dari saya , 
tapi dia tetap menganggap saya seorang perempuan yang baik ,
jahat nya saya kan...YA ALLAH...
maafkan lah Fadzhiathul Azwa....
saya betul2 tak berniat nak buat macam tue...
saya hanya manusia biasa jew....
dan saya ingin hidup sederhana macam orang lain...
cuma itu...YA ALLAH...
kalau lah saya diberi peluang sekali lagi..
akan saya bahagia kan diri dia..
dan beri peluang sekali lagi untuk dia...
INSYAALLAH..

YA ALLAH.....
ampunkan lah saya.....
(-____-)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...